Yaz tatilimiz
20.Temmuz.2010  |   1641 Görüntülenme    |      |

Yaklaşık bir yıldır tatile çıkmamıştık. İyi bir tatilin özlemini çekiyorduk.  Aynı zamanda daha önce yurt dışına da çıkmamıştık. Evlendiğimizden beri de uzun süreli tatil yapma fırsatımız olmadı. Datça ve Zile'deki görev süresince iki çocuğumuz Dünya'ya geldi . iki kez de tayinimiz çıktığı için iki kez de yaz tatillerimiz taşınma ile geçti.  Bu yıl iyi bir tatil yapma arzusunda idik.

Van'dan ayrılırken öncelikle  Trabzon'a gitmeye karar vermiştik. Memlekete giderken de doğrudan gitme yerine gezerek gitmeye karar verdik. Tendürek dağlarını aşarak Doğubeyazıt 'a vardık.  Muradiye şelalesinde kahvaltı yaptık. sonra Çaldıran'a vardık. Yavuz Sultan Selim Çaldıran savaşını burada kazandığından anıtı bir tepeye dikilmişti. Bu anıtı gezdik. Tendürek dağı eski bir volkan olduğundan bu dağdan püsküren lavların soğumuş halleri enteresan görüntü olşturuyordu.

İshakpaşa sarayı harika bir eser. Çok da iyi korunmuş bir yapıt. Burayı gezdikten sonra Iğdır'a doğru yola çıktık. Giderken Ağrı Dağı çok heybetli görülüyordu. Iğdırda bir akrabamıza uğradık ve Iğdır'ı gezdik. Akşama doğru Kars'a vardık. Akşam Kars'ta kaldık. Ertesi günü Kars'ı gezdik. Kars da tarihi bir şehir. Özellikle Rus yapımı bir çok eser var. Buradan Ardahan'a doğru yola çıktık. Giderken  bir yayla şenliğini yolda görünce bu şenliğe katılıp doğuda yayla şenliklerinin nasıl olduğunu gözlemledik.Özellikle İstanbul'dan şenliğe katılan birçok Ardahan'lı vardı. Renkli bir şenlikti. Buradan ayrılarak Ardahan'a vardık . Ardahan'da daha önceden tanıdığım pastane sahibi Yusuf Aydın bey'e uğradık. çayını içtik. sonra Şavşat'a doğru yola çıktık. Şavşat kaymakamı arkadaşımdı. ancak biz Şavşat'a vardığımızda kaymakam bey uçakla gelen annesini almak üzere Trabzon'a gitmişti. Karagöl'ü gezecektik ama yolunu bilemiyorduk. Kaymakam beyin yardımı ve ilgisi sayesinde göle vardık. İlgisinden ötürü kaymakam beye teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Karagöl harika bir yer. herkese görmesini tavsiye ederiz. Karagl'den Ardanuç'a, oradan Artvin'e, Hopa'ya ve ardından daha önce iki yıl görev yaptığım Çamlıhemşin'e bağlı Ayder yaylasına akşam üzeri vardık. Burada iki akşam kaldık. Hem eski dostlarımızı gördük hem de dinlendik. Bizleri 6 yıl önceki sıcaklıkları ile karşılayan tüm Çamlıhemşin'lilere şükranlarımızı sunuyoruz. Özellikle  bizi ağırlayan değerli dosrumuz Ömer Vatandaş beye tekrar teşekkürlerimizi iletmeyi borç biliriz.

Daha sonra Trabzon'a vardık. Trabzon'da  eş dost akraba ziyaretleri nden sonra sevgili oğlumuz Aslan'ın doğum gününü üniversitenin sahil tesislerinde  kutladık.Kayınpeder ile Kayınvalide de doğumgününe katıldıktan sonra çocuklarımızı alarak  Tirebolu'ya döndüler.

Biz de ertesi gün uçak ile İstanbul'a ve İstanbul'u beş gün gezdikten sonra havayolu ile İtalya- Fransa turuna katılmak üzere Roma'ya hareket ettik.

Tatilimiz süresince çocuklarımıza bakan ve bizim rahat tatil yapmamızı sağlayan kayınpeder ve kayınvalideye  tekrar teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Yer darlığı nedeni     ile  İstanbul ve Avrupa izlenimlerimizi burada payalaşamıyoruz  ancak çektiğimiz fotoğraflar ile  ile bu izlenimlerimizi burada paylaşabileceğiz.

Sitemizi ziyaret eden dostlarımıza sevgilerimizi sunar sağlıklı mutlu günler dileriz...

tendürek-sönmüş lavlar

cannes-kırmızı halı

monte carlo

saint tropez

Siz de Bir Yorum Bırakmak İster misiniz?

Ad Soyad
Yorum
B9kRe9

Kamil Tak   [email protected]   21.12.2011

Reisim mükemmel resimler çekmişsiniz. Tebrik ediyorum.Harika bir web sayfası.Tek kelimeyle özel ve güzel bir web sayfası olmuş. Sağlıklı güzel günler diliyorum.

yılmaz balcı   [email protected]   7.12.2010

abi süper gezi olmuş,4 defa avrupaya gittim.ama sizin ki kadar hçbiri renkli geçmedi.saint tropeze gitmek isterim.bir de o şavşattaki köye.harika bir manzara.mutluluğunuz daim olun.mevlam ağzınızın tadını bozmasın.abinizden sonra sizin de bi görev yeriniz samsun olsun inşallah.

Mustafa Çağrı İmamoğlu   [email protected]   5.12.2010

Gerçekten güzel bir paylaşım olmuş. Gerek resimlerle geziler, gerekse aile fotoğrafları güzel anıların paylaşıldığı bir ortam yaratmış. Emeğine sağlık.

Abdulkadir Özdemir      28.09.2010

Kars'tan Cannes'a gayet güzel bir gezi olmuş. Resimlerle birlikte gözlelerinize de yer vermenizi bekliyoruz gitmeyi düşünenlere fikir vermesi açısından.

[email protected]      21.09.2010

Fatih bey tatil planınız çok güzel olmuş bizleride bilgilendirdiğiniz için teşekkürler,oraları görmüş kadar oldum.Fatma hanımı ve çocukları özlüyoruz,siteden özlem gideriyoruz,yeni öğretim yılında fatma hanıma ve aslana başarılar diler handanı öperim selamlar.

Salih Zeki Kocaman   [email protected]   8.09.2010

Ailece yaşadığınız bütün güzel anlarınızı bu şekilde karelere döküp sevdiklerinizle paylaşmanız, sizi yürekten seven herkes gibi Şeyma ve beni de çok sevindirdi.özellikle şeymanın kronikleşmiş yurt dışı gezisi kramplarını daha da bi körükledi:)Herşeyden önce Aslan son gördüğümüz günden bu yana çok uzamış.Kocaman delikanlı olmuş.Neredeyse arabayı kaçıracak çağa gelmiş yav:)Venedikde gondalda mangal keyfi en büyük hayallerimdendir zaten:)Reis Bey ile Juliet de maşallah yakışmışlar.Fatma Hanım okumuyodur işallah:)Herbir fotografa tek tek yorum yapmak imkansız ama genel olarak şunu söyleyebiliriz ki bu tatil size ve ailenize çok yaramış.Biz fotolara baktıkça Zilede yaşanan güzel anıları htırladık hep.Son olarak şunu söylemeliyiz ki Kocaman Ailesi olarak Aksoy Ailesini özlüyoruz...

HAKKI ÖZKAN   [email protected]   24.08.2010

Bu form'u 61 kez okuyup yorum yapmak benim gibi bir Trabzonlu için çok hoş. Öncelikle babanızın kısa süre önce ki hastalığı için çok geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum. Fotoğraflarınız ve özellikle yorumlarınız çok güzel. Tek kelime ile süper olmuş. Yorumlarınızı okurken sizin samimiyet ve içtenliğinize bir kez daha şahit olmak çok güzel. Bütün güzellikler sizin olsun.

Murat ATASOY   [email protected]   14.08.2010

Fatih abi bütün resimlerinize gıptayla baktım. Van'da yaptığınız Karadenizliler Gecesi ile ilgili olarakta eminim senin katkıların olmasaydı zor olurdu; inanamıyorum sana bi sürü iş arasında her türlü sosyal aktivitelere aktif olarak katılabiliyorsun hemde hiç yorulmadan valla helal olsun. (Allah nazardan saklasın) Hele tatiliniz resimlerle gerçekten muhteşem... Saygı ve sevgiyle kal sevgili abim :)